Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dollfromchina | użytkownik

imię i nazwiskopaulina antonina en. adres zarejestrowany26.07.2007 @15:57:30 ostatnio na stronie28.02.2012 @00:07:26
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty59 komentarze825 posty na forum0

komputer / sprzęt
zapewniam Was,że chujowy.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~krafcik    17.07.2008 @14:39:31
a akurat różowe nie pylą tak bardzo jak żółte czy azjatyckie i nimi sie nie ubrudzisz
_______
komentuj krytykuj oceniaj i udzielaj rad może wiesz coś więcej niż ja
~czerwonylakier    17.07.2008 @14:38:41
dziekuję bardzo mi miło. i równiez pozdrawiam
~krafcik    17.07.2008 @14:36:50
to trzeba było ansa nie wsadzac w środek dzieki za ocenke
_______
komentuj krytykuj oceniaj i udzielaj rad może wiesz coś więcej niż ja
~marrylen    15.07.2008 @13:04:11
dzięki bardzo
~Maaaarta    14.07.2008 @21:39:04
dziekuje
~Dilerka    14.07.2008 @10:27:48
:D
_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
~footoograf    14.07.2008 @10:06:23
~footoograf    12.07.2008 @11:07:23
Dziękuje.
Też fajny profilek
~Lydiaa    10.07.2008 @12:35:57
No jasne .. .
A ja ;P?
_______
"Za mało jest cudownych chwil, by bać się tych, pozornie złych"
~koffee    10.07.2008 @09:21:32
Hehe Ona jest na razie tylko moja :D
~pawel291291    10.07.2008 @09:09:18
a gdzie ten dworzec??
_______
"Głupotą jest dzielić ludzi na dobrych i złych. Ludzie są albo czarujący albo nudni"
~mooda    09.07.2008 @11:55:19
Dzięki ) a no noowa ; DD
~Lydiaa    09.07.2008 @10:04:58
wiesz zastanowiłam się nad tym i stwierdziłam, że z czasem może będe lepsza, a na razie krytyka nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie motywuje do działania, żeby im pokazać że stać mnie na więcej.
_______
"Za mało jest cudownych chwil, by bać się tych, pozornie złych"
~Lydiaa    09.07.2008 @09:50:57
Wiesz szczerze nie przejmuję się, ponieważ robię to dla zabawy .
Thx za miłe słowa.
_______
"Za mało jest cudownych chwil, by bać się tych, pozornie złych"
~PatSaw    08.07.2008 @10:13:14
A ja lecę do Twoich!
~PatSaw    08.07.2008 @10:09:12
Hehe, ten ,,płotek" to barierka mostu
Pozdrawiam, dzieki za odwiedziny
~dor182son    07.07.2008 @21:59:44
a co do początku na digu, to życze mnóstwa sntysfkcji ze zdjęc, i pomysłów, licze ze ci sie uda. a no i nie zwracj uwagi na moje bledy,to jedna z rzeczy n ziemi nad którymi nie panuje:P
_______
Słyszałam jaśmin jak rozkwita. http://dorotakarkowska.blogspot.com/
~dor182son    07.07.2008 @21:55:55
bedzie w takim razie dl Ciebie wiecej ust,ust,ust
_______
Słyszałam jaśmin jak rozkwita. http://dorotakarkowska.blogspot.com/
Poprzednia strona 1 ... 8 9 10 11
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt